donderdag 25 februari 2010

Mijn Xantia nog comfortabeler...


Hiep, hiep, hoera! Een lang gekoesterde wens is uitgekomen: ik heb een middenarmsteun voor mijn Xantia gekocht! Na een aantal keren te hebben misgegrepen op Marktplaats.nl, heb ik er nu dan toch eindelijk een weten te bemachtigen.

En jawel, wederom was Japv van het Citroën-forum betrokken. Ik had hem, toen we de dashboardverlichting van mijn Xantia vervingen, verteld dat ik graag nog eens zo'n ding in m'n auto zou willen hebben. Hij gaf aan dat als ie er een zou zien, hij me zou bellen...En ja hoor, hij belde me vorige week met de mededeling dat er een te koop stond op het Xantia-forum.

Die kans kon ik niet laten glippen...gewoon de vraagprijs geboden. Ik zou en moest die armsteun hebben. En dat is dus gelukt. Maandag haalt m'n zwager 'm op.

Zodra ik 'm heb geplaatst, laat ik het weten! Eerst maar eens even oefenen met m'n arm op leuning van de bank...Heerlijk...

Oh ja, de bumper heb ik nog niet gemonteerd. Hik nog een beetje op twee gedachten: of zelf doen, of laten doen...Ik twijfel...

Geen opmerkingen: