donderdag 14 augustus 2008

Goedkoop van de sloop

Vanmiddag maar eens even naar V.O.F. Autodemontagebedrijf D. Bastiaan gereden in Wezep. Er mistte een kapje over de in hoogte verstelbare autogordel aan de bestuurderskant. Er stonden 3 Xantia's op de sloop. Wat een zielig gezicht om deze mooie dames daar te zien...Maar goed, niet getreurd, zonder deze dames, zou mijn dame niet opknappen...

Binnen een seconde had ik het kapje te pakken. Mooi zo! Maar wacht 'ns...in een van de Xantia's zaten nog speakers achterin...En laat ik die nou net zoeken! Kapjes eraf gehaald, blijkt dat er gewoon praktisch splinternieuwe Pioneer-speakers in zitten! Voor € 15,- waren ze mij...Da's nog eens goedkoop van de sloop!



Gelijk de eigenaar maar de opdracht gegeven om eens uit te kijken naar een middenarmsteun voorin. Da's nog wel een extraatje waar ik wat centen voor over heb.

De speakers er gelijk maar in gezet vanmiddag (zie ook deze post op Citroënforum.nl). Gelukkig zaten de originele stekkertjes er nog aan: Plug-and-Play dus!

Geen opmerkingen: